czwartek, 30 marca 2017

Wywiad z maja 115

Witam , ten post jest z wywiadem z maja 115 (mają 115) wywiad jest skopiowany ponieważ nie chciałam robić milion ss  Ps, lifa4 to ja
lifa4 (ja) - Więc od kiedy gracz w momio?
maja 115  - Gram tak od 1,5 roku
lifa4- Dobra , jak myślisz czy szybko wbiłaś ten level?
 maja 115 -Tak
lifa4 -  Aha , uważasz że nadałabyś się na moderatorkę?
maja 115 -  Taak xD
lifa4 -  Jesteś może jutuberką lub blogerką?
maja 115 -  Na yt nagrywam, ale mam tylko 12 suby
lifa4 -  Widocznie maż dobry początek , jak masz na imię?
maja 115 -  Gosia
lifa4 -  Dziwne bo masz nick maja 115 ale niech będzie , czy miałaś kiedyś włamanie na konto?
maja 115 -  Miałam nie raz
lifa4 -  A były z twojej winy?
maja 115 -  Nie
lifa4 -  Jakie najbardziej lubisz kolory na momio?
maja 115 -  Czarny, niebieski, brązowy
lifa4 -  Czy miałaś kiedyś coś dokupywane do momio? (szafiry,diamenty momio+)
maja 115 -  Miałam na innym koncie, ale zostało zhackowane ;n;
lifa4 - Bywa , co najbardziej lubisz w momio?
maja 115 -  W momio lubię to, że są tu miłe osoby i to dzięki nim mam taki wysoki poziom i inne osiągnięcia
lifa4 -  Aha to samo uważam, a teraz czego nie lubisz w momio?
maja 115 -  Są tu też osoby niemiłe, które wyzywają, używają wulgaryzmy i tego nie lubię
lifa4 -  masz te same odpowiedzi na które oczekiwałam , Wiesz może jak kiedyś miało się nazywać momio?
maja 115 -  Nie xD
lifa4 -  Skymo , czy chcesz jakiegoś momiowicza / momiowiczkę pozdrowić?
maja 115 -Hmm... Ciebie pozdrawiam xD
lifa4 -  Oprócz mnie
maja 115 -  To nwm, może mojego kol Tyan
No i podziękowałam jej za wywiad oczywiście pozdrawiam maja 115 i Tyan Pozdrawiam!!                                                                                 blogerka : lifa4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz